loading...
Sport

Sport

shayan بازدید : 15 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

گل‌محمدي: لطفا دربي را تمام کنيد


سرمربي تيم فوتبال نفت گفت: سوشا مکاني در اختيار کميته انضباطي باشگاه نفت قرار گرفته و فعلا اجازه حضور در تمرينات را ندارد.


يحيي گل‌محمدي در خصوص وضعيت سوشا مکاني گفت: در روز بازي تيم نفت وقتي که ارنج را خواندم و مکاني دروازه‌بان ما متوجه شد که در ترکيب قرار ندارد ناگهان ناراحت شد. روز بعد از بازي هم در رختکن باز هم واکنشي نشان داد چون ناراحت بود و من هم با توجه به تذکري که به وي داده بودم، از شرايط راضي نبودم.

به گزارش فارس ، گل‌محمدي ادامه داد: ايشان به خاطر تذکر من ناراحت بود و جر و بحث کوچکي هم داشتيم که در نهايت تصميم گرفتيم تا اين دروازه‌بان را در اختيار کميته انضباطي قرار دهيم تا ببينيم چه تصميمي مي‌گيرند. فعلا او اجازه حضور در تمرينات را ندارد.

سرمربي نفت تاکيد کرد: صد در صد براي من نظم و اصول اخلاقي حرف اول را مي‌زند. من نمي‌توانم بي‌اعتنايي‌ها را تحمل کنم. اينکه بخواهم از بي‌اعتنايي‌ها و بي‌نظمي‌ها چشم‌پوشي کنم در باشگاه نفت جايي ندارد. مطمئن باشيد با بي‌انضباطي برخوردي جدي به خاطر باشگاه اخلاق‌مدار نفت خواهم داشت. چون هم من و هم باشگاه نسبت به اين موضوع حساس هستيم.

گل‌محمدي در مورد رتبه دومي تيم خود گفت: نبايد گول اين رتبه را بخوريم. درست است در 8 بازي نتايج خوبي گرفتيم اما تضميني نيست که تا پايان فصل اين رتبه را نگه داريم. ما بايد در هر بازي با تمرکز خوبمان و دوندگي بجنگيم و به هدفمان برسيم و در پايان فصل رتبه‌اي در حد و نام نفت کسب کنيم. کارمان سخت است اما جوانان ما مي‌توانند با تلاش، کوشش، غيرت و حفظ انضباط به هدف خود برسند.

وي در خصوص دربي 77 نيز گفت: بازي قشنگي نبود و زياد نبايد راجع به اين بازي حرف زد. بهتر است همه چيز را تمام کنيم اما در کل به نظرم ميل برد پرسپوليس بيشتر از استقلال بود و متاسفانه بازنده دربي هواداران فوتبال دوست بودند که بازي قشنگي نديدند و حتي بعد از دربي هم بعضي‌ها هنوز درباره مسائل حاشيه‌اي و اتفاقات دربي حرف مي‌زنند که اين موضوع آنان را آزار مي‌دهد. به نظرم دربي 77 تمام شده و در شان و شخصيت‌ برخي‌ نيست که بخواهند در مورد اين بازي زياد اظهار‌نظر کنند. بالاخره يک رقابت بود که به دليل حساسيت‌ها و شرايط خاص خودش خوب در نيامد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 546